REUNION APP SIRI 9/90

SANTAI LAGI  

Dicatat oleh SIRI 9/90

Dalam sebuah kelas, guru Bahasa Malaysia membelek-belek kertas karangan yang dibuat oleh anak muridnya. Tiba-tiba guru itu menjerit memanggil nama anak muridnya, Rajoooo!!!!!!!!

Guru : Rajoo, karangan awak yang tajuk "Kucing saya Si Hitam" ni sama dengan karangan yang abang awak buat. Awak tiru dia ke?..(marah)

Rajoo: Tara cikgu, taraaaaaa (tergeleng-geleng kepala) saya tara tiru, tapi itu kucing sama jugaa..

Guru : ???????

5635

This entry was posted on Selasa, Oktober 13, 2009 . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Langgan: Catat Ulasan (Atom) .

3 ulasan

hang ni rajin sungguh la pun, sampai setiap kali aku nk tengok blog ni, x larat nk klik..
suka hati hang la pun.. asaikan hang bahagia

sebenarnya untuk kebahagiaan skot2 juga...
aku amat berbangga kerana ramai skot2 guna blog kita ni untuk mengeratkan silaturahim...
syukur...kerana tujuan kita buat blog ni mencapai objektifnya. amboi macam pensyarah la pulak..
sori melalut...tq.

mungkin 2-3 hari lg aku akan kemaskini blog ni.aku akan masukkan no tel skot2 yg ada dalam simpanan aku. insyaallah...

Radio Karat